استرالیا - هرمس گروپ

  • ویزا کاری
  • ویزا تحصیلات
  • سرمایه گذاری
  • ویزا ازدواج

اخذ ویزا کاری استرالیا

با توجه به کاهش نرخ جمعیت و نیروی کار در کشور استرالیا، بهترین روش برای دریافت اقامت و مهاجرت دریافت و اخذ ویزای کاری است. در واقع این کشور بخش عمده‌ای از نیاز خود به نیروی متخصص را از این طریق تامین خواهدکرد.
پرداخت حقوق و دستمزد در این کشور مطابق با کار انجام‌شده است و به مراتب نسبت به سایر کشورها بالاتر است. بر اساس آخرین تحقیقات در حوزه میانگین میزان دستمزد در این کشور، رقم 34 دلار برای یک ساعت کار در نظر گرفته‌ شده است.
نرخ بیکاری در این کشور کم است و شما در صورتی که تخصص کافی را داشته‌باشید در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. براساس آخرین مطالعات و بر اساس آمار ABS، نرخ بیکاری در این کشور در حدود 5.6 درصد است. به همین دلیل در این کشور مشاغل مختلف و حوزه‌های کاری متنوعی وجود دارد.
شاید بتوان گفت که درآمد بالا از ویژگی‌های کار در این کشور است و همین عامل موجب تمایل بیشتر مهاجران برای ورود به استرالیا شده‌است. مهاجرت پزشکان به استرالیا نیز در این راستا بیشتر از سایر مشاغل است و از آن استقبال می‌شود.
مهاجرت کاری استرالیا گزینه بسیار مناسبی است که در آخر منجر به اخذ اقامت دائم این کشور خواهدشد. باید بدانید که در زمینه کاری، کشور استرالیا در حدود 24 ویزا را ارائه می‌کند که در دسته ویزاهای کاری و مهارتی دسته‌بندی می‌شوند.

اخذ ویزا تحصیل در استرالیا

اخذ ویزای تحصیلی یکی از بهترین سیستم‌ های آموزشی در جهان در کشور استرالیا اجرا می‌شود. 42 دانشگاه در این کشور هر ساله تعداد زیادی دانشجو می‌پذیرند.
7 دانشگاه از این تعداد دارای رتبه زیر 100 رنکینگ‌های جهانی مانند QS هستند؛ بنابراین انتخاب دانشگاه‌های این کشور برای افراد مهاجر، بسیار اولویت دارد. بسیاری از کسانی که در ایران سکونت دارند، استرالیا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند.
با توجه به آمار ارائه‌شده توسط DESE ، تنها در 2021 حدود 480000 دانشجوی خارجی در استرالیا مشغول به تحصیل بوده‌اند. شاید تعجب کنید که از این تعداد دانشجو، حدود 1600 نفر ملیت ایرانی داشتند.
به جرأت می‌توان گفت که تحصیل ساده‌ترین روش برای مهاجرت به استرالیا است و به همین دلیل افراد زیادی از این طریق برای مهاجرت اقدام می‌کنند.
مزایای بسیار زیادی برای دانشجویان از طرف دانشگاه‌های مختلف وجود دارد که شانس پیدا کردن کار را بیشتر می‌کند. امکانات بالای این مراکز آموزشی موجب تربیت نیروی کار متخصص می‌شود و همین امر می‌تواند در بحث اشتغال مفید باشد. شما می‌توانید در این دوران از انواع وام دانشجویی و تسهیلات دیگر برخوردار شوید.
برخی از افراد از طریق بورسیه تحصیلی استرالیا به این کشور مهاجرت می‌کنند و از تحصیل رایگان برخوردار خواهندشد. به منظور مهاجرت تحصیلی به استرالیا باید از 3 نوع ویزا استفاده کنید.
• اخذ ویزای مخصوص دانشجویان و دانش‌آموزان (Student visa) با نام ویزای 500 استرالیا • دریافت ویزای گاردین ساب‌کلاس 590 (student guardian visa) • اخذ ویزای ساب کلاس 407 آموزش شغلی و مهارتی (traninig visa) معمولا ویزای دانشجویی دارای مهلت خاصی در حدود 5 سال است. بعد از اتمام مدت‌زمان، امکان تمدید نیز وجود دارد. به منظور استفاده از این ویزا باید در یکی از دانشگاه‌های معتبر استرالیا ثبت‌نام کنید. تحصیل در استرالیا یک روش مناسب برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت است.

اخذ ویزا سرمایه گذاری

به دلیل رونق اقتصادی کشور استرالیا، یکی از روش‌های مهاجرت، سرمایه‌گذاری در آن است. این کشور روابط بسیار گسترده‌ای با کشورهای مختلف دارد و از اقتصاد قوی برخوردار است. در نتیجه مقصد خوبی برای کسانی است که قصد سرمایه‌گذاری را دارند.
خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی از روش‌های مهم برای سرمایه‌گذاری در این کشور هستند. برخی از روش‌های ذکرشده نیز گاهی منجر می‌شوند که شما بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. انواع ویزای سرمایه‌گذاری را در این بخش ذکر خواهیم‌کرد.
• اخذ ویزای موقت برای سرمایه‌گذاری تجاری و نوآوری با ساب کلاس 188
• دریافت ویزای دائم سرمایه‌گذاری و نوآوری ساب‌کلاس 888
در ویزای سرمایه‌گذاری موقت استرالیا، حداقل باید 800 هزار دلار داشته‌باشید. این نوع ویزا کوتاه‌مدت است برای سرمایه‌گذارانی است که سابقه‌ای در این زمینه ندارند؛ اما در ویزای دائم سرمایه‌گذاری استرالیا که به صورت بلندمدت است از ساب کلاس 888 استفاده می‌شود. به اشخاصی که این نوع سرمایه‌گذاری را انجام دهند، اقامت دائم فوری داده‌ خواهد شد.

اخذ ویزا ازدواج

کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا را از طریق ازدواج و خانواده دارند نیز شانس دریافت اقامت دائم را دارند. بر اساس تغییرات جدید که در بحث partner visa انجام شده‌است، تعداد ویزاهای صادرشده، دو برابر ویزاهای سال‌های گذشته است.
این موضوع می‌تواند یک خبر خوب برای افرادی باشد که می‌خواهند از طریق ازدواج مهاجرت کنند. البته این نوع ویزا با family visa متفاوت است و با نام ویزای خانواده استرالیا شناخته می‌شود.
در حوزه خانواده و ازدواج نیز ویزاهای مختلفی وجود دارند که در این‌جا به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم‌کرد.
• ویزای ازدواج استرالیا شامل پارتنر موقت و دائم با ساب‌کلاس 820 و 801 و ویزای ازدواج با ساب‌کلاس 300
• ویزای خانواده استرالیا شامل 103، 115، 143، و 173
ویزای 103 به منظور اقامت دائم والدین افرادی است که دارای اقامت استرالیا هستند. در این صورت می‌توانند والدین خود را نیز برای زندگی به این کشور دعوت کنند. در ادامه این نوع ویزا را به صورت کامل‌تری شرح خواهیم داد.

معرفی کشور استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر است که در زمینه تامین نیروی متخصص برای بازار کار خود دچار کمبود می‌باشد. به همین دلیل بخشی از این کمبود نیروی کار را از طریق پذیرش مهاجر به صورت قانونی برطرف می‌کند.
با اخذ ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … می‌توانید به این کشور پیشرفته مهاجرت کنید.همانطور که می‌دانید در بیشتر کشورهای مهاجرپذیر بعد از پیدا کردن شغل و اشتغال در آن در مدت زمان مشخص، امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد.
مطمئنأ روش‌های مختلفی برای رفتن به استرالیا وجود دارد؛ ولی بهتر است از طریق روش‌های قانونی به این کشور مهاجرت کنید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با انواع روش‌های مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

موسسه مهاجرتی هرمس گروپ شرایط بسیار ویژه‌ای را برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند ارائه می‌دهد. نکاتی که در مشاوره با وکلای ما در مورد مهاجرت خواهید شنید، در سایر موسسات به شما گفته نخواهدشد. این امر موجب سریع‌تر شدن روند دریافت ویزای کشور استرالیا خواهدشد.

  • مشاوره رایگان

    مشاوره تخصصی بگیرید

  • فرآیند پذیرش

    پشتیبانی از ابتدا

  • کلاس های آموزشی

    کلاس های آنلاین ما را آزمایش کنید

مشاوره رایگان

به صورت حضوری و غیر حضوری شما میتوانید از مشاورین ما مشورت های لازم را بدون توجه به منطقه جغرافیایی دریافت کنید و راه کار های مناسب ویزا دانشجویی را دریافت کنید شماره تماس : 02188709519

Awesome Image

فرآیند پذیرش

بعد از دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه مهاجرتی هرمس گروپ شما با ارسال فایل درخواست خود میتوانید مشاورین ما را در ادامه راه مطلع فرمایید تا آنها با شما در کمترین زمان تماس بگیرند

Awesome Image

کلاس های آموزشی

شما میتوانید بعد از پر کردن فرم درخواست با مشاورین ما جهت دریافت آموزش کلاس های مجازی درخواست داده تا بهترین زمان را به انتخاب شما برنامه ریزی کنند تا برای ادامه فرایند مهاجرت آمده شوید .

Awesome Image