انگلیس - هرمس گروپ

  • ویزا کاری
  • ویزا تحصیلات
  • سرمایه گذاری
  • ویزا ازدواج

اخذ ویزا کاری انگلیس

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کشور انگلیس، مهاجرت از طریق دریافت مجوز کار و ویزای کاری این کشور است.
کشور بریتانیا به منظور جبران کمبود نیروی کار ماهر و استفاده از متخصصین در سراسر جهان، انواع مختلفی از ویزای کاری را به علاقه‌مندان کار در این کشور ارائه می‌دهد.
البته بهتر است بدانید که در مسیر مهاجرت کاری انگلیس بسیار جنبه رقابت داشته و افراد دارای صلاحیت‌های بسیار بالای علمی، تحصیلی، تخصصی و… شانس اخذ این نوع ویزای انگلستان را خواهند داشت.
برای دریافت ویزای کاری نیروی ماهر انگلیس در سال 2023، تمامی متقاضیان باید از طرف کارفرمایی معتبر پیشنهادی شغلی دریافت کرده تا درخواست آن‌ها از طریق سیستم امتیازبندی در اداره مهاجرت این کشور بررسی شود.
علاوه بر ویزای کاری نیروی ماهر بریتانیا و انگلیس که آن را با نام ویزای کاری عمومی نیز می‌شناسند، متقاضیان می‌توانند برای انواع ویزای کاری موقت، ویزای نوآوری، ویزای استارت آپی و ویزای استعداد جهانی نیز اقدام کنند.

اخذ ویزا تحصیل در انگلیس

مهاجرت تحصیلی به انگلستان یکی از متداول‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است.
ویزای تحصیلی این کشور که با نام Tier 4 نیز شناخته می‌شود، برای دانش‌آموزان، دانشجویان و تحصیل در دوره‌های کوتاه‌ مدت در نظر گرفته شده است.
هزینه تحصیل در این کشور با توجه به رشته و مقطع تحصیلی انتخابی متفاوت است و در واقع کشور انگلستان یکی از گران‌ترین مقصدهای مهاجرت تحصیلی محسوب می‌شود. متوسط شهریه سالیانه دانشگاه‌ها در این کشور 11 تا 43 هزار دلار بوده و در برخی رشته‌ها مانند پزشکی ممکن است تا 83 هزار دلار در سال نیز افزایش یابد.
اگرچه این کشور یکی از گران‌ترین کشورها در جهان برای تحصیل به شمار می‌آید، اما بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی متعددی وجود دارند که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای آن اقدام کنند. شهر لندن تقریبا در ارائه گزارش و آمار هر سال، جزء 5 شهر برتر دانشجویی جهان قرار می‌گیرد و چه بسا در بسیاری از سال‌ها نیز در این جداول جایگاه نخست را به خود اختصاص می‌دهد که بیش از 125 هزار دانشجوی بین‌المللی را در خود جای داده است.
دانشجویان در مسیر مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیلی، پس از پایان تحصیلات خود به مدت 4 ماه مهلت دارند تا کار پیدا کرده و اقامت خود را از طریق دریافت ویزای کاری تمدید کنند.

اخذ ویزا سرمایه گذاری در انگلیس

ویزای سرمایه‌گذاری انگلستان (Tier 1) یکی از سخت‌ ترین برنامه‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری در جهان است.
برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه‌گذاری باید حداقل 2 میلیون پوند در اوراق قرضه دولتی، سرمایه وام شرکت‌ها و یا سرمایه مشترک سرمایه‌گذاری کنید.
در صورت سرمایه‌گذاری معادل 2 میلیون، پس از 5 سال می‌توان برای دریافت اقامت دائم انگلستان اقدام کرد.
توجه داشته باشید که مهاجرت سرمایه‌گذاری به انگلستان اگرچه مسیری نسبتا طولانی برای دستیابی به اقامت دائم این کشور داشته، اما در صورت رعایت تمامی شروط آن، راهی مطمئن برای مهاجرت به انگلستان است.

اخذ ویزا ازدواج

انگلستان هم مانند تقریبا همه‌ ی کشورهای جهان، از برنامه مهاجرتی به کشور خود از طریق ازدواج نیز حمایت می‌نماید.
بدین ترتیب که اگر شخص با یک شخص انگلیسی یا شخصی که شهروندی انگلستان را دارد ازدواج نماید، با اثبات اینکه ازدواج آن‌ها نه سوری و بلکه واقعی بوده و همچنین شخص اقدام کننده برای همسر از سلامت روانی و همچنین وضعیت مالی مناسب و احداقل برای اداره یک زندگی مشترک ساده بهره‌مند باشد.
پس از 2 سال زندگی با یکدیگر، شخص متقاضی می‌تواند درخواست اقامت کشور انگلستان را ارئه نماید. البته امکان اخذ این نوع ویزا از روشی که قرار است توضیح دهیم برای ایرانیان جای بحث دارد اما در این راستا روش دیگری نیز وجود دارد.
طبق چیزی که حتی خود سایت رسمی دولتی Gov.Uk در انگلستان نیز ذکر کرده، این است که افرادی که قصد ازدواج با شهروندی بریتانیایی و یا دارندگان اقامت دائم آن را دارند، می‌توانند از طریق دریافت ویزای ازدواج انگلستان به این کشور سفر کنند.
این ویزا به متقاضیان اجازه می‌دهد تا حداکثر 6 ماه در این کشور مانده و در این مدت به صورت قانونی ازدواج کنند. هزینه این ویزا 100 پوند است و پس از پایان زمان آن باید این کشور را ترک کنند.
متقاضیانی که قصد اقامت در بریتانیا را دارند باید از طریق ویزای خانوادگی اقدام کرده و برای اقامت این کشور درخواست دهند.
توجه داشته باشید که برای ازدواج، سن افراد باید بالای 18 سال بوده، سابقه کیفری نداشته باشند و در سلامت کامل روانی به سر ببرند. همچنین درآمد کافی همسر برای اسپانسر شدن، برخورداری از دانش کافی در زبان انگلیسی و داشتن رابطه‌ ای واقعی و مبتنی بر عشق نیز از ضروریات است.

معرفی کشور انگلیس

کشور انگلستان در شمال غربی اروپا به عنوان جزیره‌ای در دل بریتانیای کبیر میان آب‌های اقیانوس اطلس، دریای شمالی و دریای سلتی قرار گرفته است.
بنابراین انگلستان را نباید با بریتانیا اشتباه گرفت و بریتانیا در واقع یک پادشاهی متحد شامل کشورهای انگلستان، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز شده که خاندان سلطنتی انگلستان بر آن‌ها حکومت می‌کند.
پایتخت انگلستان، شهر لندن است که بیش از 10 میلیون جمعیت داشته و به عنوان قطب اقتصادی آن نیز شناخته می‌شود.(شهرهای ادینبرا، کاردیف و بلفاست نیز به ترتیب پایتخت کشورهای اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی هستند).
مهاجرت به انگلستان به ویژه در میان شهروندان کشورهای ایرلند، هند، پاکستان، نیجریه، غنا، کنیا و هونگ کونگ پس از پایان جنگ جهانی دوم افزایش یافت. تنها در سال 2019، حدود 612 هزار نفر به این کشور مهاجرت کردند.
مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری مهم‌ترین روش‌های مهاجرت به انگلستان به شمار می‌آیند که سالانه هزاران نفر از این طریق به این کشور سفر می‌کنند.

  • مشاوره رایگان

    مشاوره تخصصی بگیرید

  • فرآیند پذیرش

    پشتیبانی از ابتدا

  • کلاس های آموزشی

    کلاس های آنلاین ما را آزمایش کنید

مشاوره رایگان

به صورت حضوری و غیر حضوری شما میتوانید از مشاورین ما مشورت های لازم را بدون توجه به منطقه جغرافیایی دریافت کنید و راه کار های مناسب ویزا دانشجویی را دریافت کنید شماره تماس : 02188709519

Awesome Image

فرآیند پذیرش

بعد از دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه مهاجرتی هرمس گروپ شما با ارسال فایل درخواست خود میتوانید مشاورین ما را در ادامه راه مطلع فرمایید تا آنها با شما در کمترین زمان تماس بگیرند

Awesome Image

کلاس های آموزشی

شما میتوانید بعد از پر کردن فرم درخواست با مشاورین ما جهت دریافت آموزش کلاس های مجازی درخواست داده تا بهترین زمان را به انتخاب شما برنامه ریزی کنند تا برای ادامه فرایند مهاجرت آمده شوید .

Awesome Image