کانادا - هرمس گروپ

مهاجرت به کانادا به شکل آسان

با انتخاب موسسه مهاجرتی هرمس گروپ، مهاجرت برای کار به یک تجربه آرامش‌بخش و مطمئن تبدیل می‌شود.

تیم کارشناسان متخصص ما با اختصاص دادن توجه کامل به پرونده شما، از ابتدا تا انتهای فرایند مهاجرت، برای پیگیری دقیق و به‌روز روند پرونده شما در کنار شما هستند.

اطمینان از تحقق موفقیت مهاجرت شما به کشور مقصد، از جمله اولویت‌های ماست.

تجربه و دانش گسترده تیم ما، به شما اعتماد به‌نفس و آرامش خاطر در این سفر مهم را می‌بخشد.

شما می‌توانید به آرامش خیال و اعتماد به تیم هرمس گروپ، به پیش بردن فرایند مهاجرت خود بپردازید.

 همچنین، پیگیری دقیق و منظم کارشناسان متخصص ما، از مراحل ابتدایی تا پایانی مهاجرت شما، امکان ارتباط مداوم با شما را فراهم می‌سازد.

ما در هر مرحله، با شما همراهی می‌کنیم و در صورت لزوم، راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهیم داد تا شما بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.

به همراه موسسه مهاجرتی هرمس گروپ، آماده پیش بردن مهاجرت خود با آرامش خیال و اطمینان بیشتر باشید.

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت
همین حالا اقدام کنید
  • ویزا کاری
  • ویزا تحصیلات
  • سرمایه گذاری
  • ویزا ازدواج

اخذ ویزا کاری کانادا

از دیگر روش های پرطرفدار می توانیم به روش کاری اشاره کنیم. به این منظور متقاضیان می توانند از دو روش اکسپرس اینتری یا گرفتن جاب آفر از کارفرمای کانادایی اقدام کنند. در روش اکسپرس اینتری افراد متخصص می توانند ویزای کاری دریافت کنند.
اکسپرس اینتری باعث می شود تا فرد اقامت دائم را دریافت کند. اگر شما فرد متخصصی هستید و می خواهید همراه با خانواده، مهاجرت کنید اکسپرس اینتری روشی بسیار مناسب برای شما خواهد بود زیرا از همان ابتدای مسیر می توانید اقامت دائم را دریافت کنید.
این روش یک سیستم امتیاز بندی دارد و بر اساس یک لیست به افراد امتیاز داده می شود. هر چه امتیازی که شخص در برنامه اکسپرس اینتری دریافت می کند بالاتر باشد شانس او برای اخذ ویزای کاری بیشتر خواهد بود.
در اکسپرس اینتری که یک سیستم آنلاین می باشد، افراد از طریق سه برنامه جداگانه مدیریت می شوند که این سه برنامه عبارت اند از:
• برنامه نیروی کار ماهر فدرال (Federal Skilled Worker Program)
• برنامه اسکیلد تریدز فدرال (Federal Skilled Trades Program)
• برنامه تجربه کانادایی (Canadian Experience Class)

اخذ ویزا تحصیل در کانادا

یکی از متداول ترین روش ها برای مهاجرت، تحصیل در کانادا است. متقاضیان می توانند در مقاطع دبستان، دبیرستان، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از مؤسسات آموزشی کانادا پذیرش تحصیلی دریافت کنند.
اگر افراد نتوانند بورسیه های موجود در این کشور را اخذ نمایند، باید به صورت میانگین ۱۵ تا ۵۰ هزار دلار سال برای شهریه دانشگاه خود هزینه کنند. در کانادا مؤسسات بین‌المللی پیشرفته ای از جمله پتیسن، بادول، کالج بریمار و کالج تامسون وجود دارند که افراد می توانند در مقاطع مدرسه و کالج از آنها پذیرش تحصیلی بگیرند.
بر اساس قوانین اعلام شده از سوی سایت اداره مهاجرت این کشور، برای تحصیل پزشکی و گرفتن ویزای تحصیلی بگیرند ابتدا باید پذیرش تحصیلی خود را از یکی از مؤسسات آموزش عالی معتبر در این کشور دریافت کرده باشند.
از جمله دلایل محبوبیت ویزای تحصیلی می توانیم به مواردی همچون؛ رتبه علمی بالای دانشگاه های این کشور، هزینه معقول تحصیل و امکان گرفتن اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی اشاره کرد.
ناگفته نماند که دانشگاه های کانادا برای اعطای پذیرش تحصیلی به مدرک زبان با حداقل نمره آیلتس ۶ و رزومه تحصیلی قوی نیاز دارند.

اخذ ویزا سرمایه گذاری کانادا

ز دیگر روش ها مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است. همانطور که گفتیم کانادا از نظر اقتصادی رشد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر جزو کشورهای پیشرو در جهان می باشد.
این کشور معادن طبیعی بسیار زیادی دارد و سیاست های اقتصاد سالم در آن به خوبی اجرا می شوند. دولت این کشور نیز شرایطی را فراهم کرده است تا از طریق آن سرمایه گذاران خارجی بتوانند سرمایه خود را وارد اقتصاد این کشور کنند.
روش های مختلفی مانند خرید بیزینس، کارآفرینی، خود اشتغالی و غیره وارد می کنند. در ادامه فرد سرمایه گذار این امکان را دارد تا ویزای کانادا را دریافت کرده و بتواند در این کشور اقامت کند.
البته این نکته را باید بدانید که تمام روش های سرمایه گذاری، منجر به دریافت اقامت کانادا نمی شوند. بهترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری که منجر به دریافت اقامت این کشور می شود عبارت اند از:
• ثبت شرکت
• استارتاپ
• کارآفرینی
• خرید بیزینس

اخذ ویزا ازدواج

ازدواج از جمله روش هایی است که افراد می توانند از طریق آن مهاجرت کنند. در این روش فرد باید با یک شخص کانادایی ازدواج کند.
البته دریافت اقامت از این روش چندان هم آسان نیست؛ زیرا افراد بعد از ارائه مدارک هویتی و ازدواج خود باید ثابت کنند که توانایی مالی زندگی را دارند و به کمک های اجتماعی دولت هم نیازی ندارند.
پس از گذشت ۵ سال و با گذراندن امتحان تابعیت، نشان دادن توانایی زبانی و پرداخت منظم مالیات، متقاضیان می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند.
ازدواج با یک شهروند یا فرد مقیم دائم کانادا این امکان را برای همسر و شریک قانونی فراهم می کند که در این کشور زندگی کند. شرایط ازدواج در این کشور به این صورت است که شما پس از ازدواج با یک شهروند کانادایی برای اقامت درخواست می دهید.
سپس، شهروند کانادایی می بایست درخواستی را برای تبدیل شدن به حامی مالی برای همسر خود که به کانادا مهاجرت کرده است، ارائه دهد و پس از آن شریک قانونی باید درخواستی برای اخذ ویزای مهاجرت کانادا ارائه دهد.
این روندها می تواند از طریق کنسولگری کانادا یا وزارت شهروندی و مهاجرت کانادا انجام شود.
مدت زمان رسیدگی به درخواست ها تقریبا یک ماه است. در طول پروسه رسیدگی به درخواست، یک اشتباه ممکن است موجب رد درخواست شود. با دریافت مشاوره تلفنی رایگان از مشاوران مجرب موسسه مهاجرتی هرمس گروپ، ریسک پذیرفته نشدن درخواست ویزای کانادا را به حداقل برسانید.

معرفی کشور کانادا

کانادا یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در جهان است که سالانه ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند. یکی از گزینه‌ های همیشگی ایرانیان برای مهاجرت است.
طبق آمار، حدود 400 هزار ایرانی در این کشور اقامت دارند. این کشور با داشتن فرصت‌های شغلی متنوع برای تمامی افراد، استفاده از سیستم آموزشی کاملاً پیشرفته، ارائه خدمات پزشکی نسبتاً رایگان، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری امن و بهشت حمایت از استارتاپ‌ها به یکی از بی‌رقیب‌ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است.
در 10 سال گذشته به دلیل برنامه‌ های حمایتی دولت کانادا آمار مهاجرت به طرز خیره‌کننده‌ای افزایش یافته است.به طور کلی چندین روش برای مهاجرت وجود دارد که در گام اول شما باید این روش ها را بشناسید و از آنها باخبر باشید.
در گام های بعدی شما باید بررسی کنید که شرایط شما با کدام روش مهاجرتی تطابق بیشتری دارد. اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید، باید از طریق وکیل مهاجرت کانادا بررسی کنید که شانس شما برای دریافت ویزا از کدام طریق بیشتر است.
وکلای مهاجرتی ما در موسسه مهاجرتی هرمس گروپ همواره آماده پاسخ به سؤالات و بررسی شرایط شما برای مهاجرت به سایر کشورها هستند.

  • مشاوره رایگان

    مشاوره تخصصی بگیرید

  • فرآیند پذیرش

    پشتیبانی از ابتدا

  • کلاس های آموزشی

    کلاس های آنلاین ما را آزمایش کنید

مشاوره رایگان

به صورت حضوری و غیر حضوری شما میتوانید از مشاورین ما مشورت های لازم را بدون توجه به منطقه جغرافیایی دریافت کنید و راه کار های مناسب ویزا دانشجویی را دریافت کنید شماره تماس : 02188709519

Awesome Image

فرآیند پذیرش

بعد از دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه مهاجرتی هرمس گروپ شما با ارسال فایل درخواست خود میتوانید مشاورین ما را در ادامه راه مطلع فرمایید تا آنها با شما در کمترین زمان تماس بگیرند.

Awesome Image

کلاس های آموزشی

شما میتوانید بعد از پر کردن فرم درخواست با مشاورین ما جهت دریافت آموزش کلاس های مجازی درخواست داده تا بهترین زمان را به انتخاب شما برنامه ریزی کنند تا برای ادامه فرایند مهاجرت آمده شوید .

Awesome Image