روسیه - هرمس گروپ

  • ویزا کاری
  • ویزا تحصیلات
  • سرمایه گذاری
  • ویزای ازدواج

ویزای کاری

ویزای کاری در این کشور یک نوع ویزای شغلی است که برای افرادی صادر می‌شود که می‌خواهند به عنوان کارمندان، مدیران یا تجارت‌کاران در این کشور فعالیت کنند. این ویزا برای کار به صورت تمام وقت و پاره وقت در روسیه صادر می‌شود.
برای دریافت ویزای کاری در روسیه، ابتدا باید یک دعوت نامه از یک شرکت یا سازمان در این کشوردریافت کرد. این دعوت نامه باید شامل جزئیات مربوط به شرکت و شغلی که در آن قرار است کار کنید باشد. همچنین، باید مدارک مربوط به تحصیلات و تجربیات شغلی شما را نیز ارائه کنید.
پس از دریافت دعوت نامه، باید مراحل اخذ ویزای کاری را طی کنید. این شامل تکمیل فرم درخواست ویزا، ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا است. همچنین، باید برای مصاحبه با کارشناسان ویزای روسیه در سفارت یا کنسولگری روسیه در کشور خود آماده شوید.
در صورت تأیید ویزای کاری شما، می‌توانید وارد روسیه شوید و به کار خود بپردازید. این ویزا معمولاً به مدت یک سال صادر می‌شود و قابل تمدید است.
در نظر داشته باشید که برای دریافت ویزای کاری در روسیه، باید دارای مدارک و سوابق شغلی و تحصیلی مورد نیاز باشید و همچنین هزینه‌های مربوط به ویزا را پرداخت کنید. همچنین، باید به مصاحبه با مقامات ویزای روسیه در کشور خود آماده شوید.

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل و مهاجرت تحصیلی

یکی از انواع راه‌های مهاجرت به روسیه، مهاجرت از طریق تحصیل در روسیه می‌باشد. به این منظور، نیاز به اخذ ویزای دانشجویی از فدراسیون روسیه می‌باشد. 
ویزای دانشجویی برای کل دوره برنامه تحصیل دانشجویی معتبر خواهد بود. این نوع ویزا تک ورودی است. ویزای تحصیلی به دانشجویان دوره‌های تحصیلی و یا دوره‌های زبان روسیه تعلق می‌گیرد.
یکی از شرایط اخذ ویزای دانشجویی روسیه، دریافت دعوت‌نامه یا پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه یا مدرسه در روسیه می‌باشد.
 ویزای تحصیلی این کشور، پس از صدور اولیه، بین 3 ماه تا یک سال معتبر است و پس از آن دانشجو بایستی نسبت به مدت زمان اقامت خود در این کشور، این ویزا را مجددا تمدید نماید. گواهی عدم ابتلا به HIV برای اقامت‌های بیش از 3 ماه مورد نیاز است. 

مهاجرت به روسیه از طریق ویزای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری از جمله روش‌هایی است که، برای مهاجرت به کشور روسیه از طریق آن اقدام می‌شود. عموما این ویزا برای تجار صادر شده و به آن‌ها مجوز ورود به کشور روسیه را می‌دهد.
 البته توجه کنید که این نوع ویزا تنها می‌تواند برای یک دوره 1 ساله معتبر باشد. ویزای سرمایه‌گذاری می‌تواند تک ورودی، دو ورودی و یا چند بار‌‌ ورود باشد.
برای به دست آوردن ویزای سرمایه‌گذاری روسیه توسط وزارت امور خارجه این کشور، از نمایندگان منطقه و یا دفاتر محلی خاص یا از وزارت امور داخلی بایستی درخواست گردد. 
ویزای تجاری می‌تواند برای مقاصد غیر تجاری نیز استفاده شود. لطفا توجه داشته باشید که وزارت امور خارجه روسیه، درخواست‌های ویزای تجاری را بعد از 45 روز پردازش می‌کند.
برای افراد خارجی که برای اهداف سرمایه‌گذاری وارد روسیه می‌شوند، (به عنوان مثال: نمایندگان دولت‌های خارجی، اعضای هیئت رسمی، بازدید‌کنندگان فرهنگی یا تبادل ورزشی و غیره) نیز این نوع ویزا صادر می‌شود. 
برخی از گردشگرانی که قصد اقامت برای بیش از 30 روز در روسیه را دارند نیز، در برخی موارد از این نوع ویزا استفاده می‌کنند. این ویزا تا 12 ماه پس از اخذ آن معتبر می‌باشد.
 با این حال، مراجعه‌کنندگان حداکثر تا 90 روز در یک دوره 180 روزه، می‌توانند ویزای خود را تمدید کنند. توجه داشته باشید که گواهی عدم ابتلا به HIV برای ماندن در بیش از 3 ماه در این کشور مورد نیاز خواهد بود.
مهاجرت به روسیه از طریق اخذ ویزای کار و تخصصیکی از راه‌های مهاجرت به روسیه اقدام از طریق کار و تخصص می‌باشد. راه‌های مهاجرت و کار در روسیه برای افراد مختلف، ممکن است متفاوت باشند.
 شما برای مهاجرت به روسیه از طریق کار، نیاز به ویزای کاری خواهید داشت. این ویزا به کارکنان خارجی از سمت شرکت‌های روسی اعطا می‌شود. مدت اعتبار این ویزا از سه ماه تا یک سال با مجوز چندبار ورود به کشور می‌باشد.
 ویزای کاری می‌تواند بر اساس مجوز، اشتغال و دعوت رسمی جهت کار در روسیه صادر شود. توجه کنید که شرکت ارسال کننده دعوت‌نامه باید مجوز اقدام به استخدام اتباع خارجی را کسب نموده باشد. 

مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج

ویزایی که جهت مهاجرت از طریق ازدواج صادر می‌شود، یک نوع جدید از ویزا جهت ورود اتباع خارجی به کشور روسیه می‌باشد.
 افراد پس از ازدواج با یک فرد روسی یا فرد دارای تابعیت کشور روسیه، می‌توانند از طریق این ویزا اقدام کنند.
 جالب است بدانید که این قانون از 1 ژوئن سال 2015 ایجاد شده است. این ویزا فقط برای اتباع خارجی که با یک فرد دارای ملیت روسی ازدواج می‌کنند، صادر می‌شود.
 صدور این ویزا به صورت رایگان است و به مدت 5 سال اعتبار خواهد داشت. شخص دریافت کننده این ویزا هیچ محدودیتی در کار، تحصیل و… نخواهد داشت.

معرفی کشور روسیه

نام رسمی این کشور “فدراسیون روسیه” نیز شناخته می‌شود و در شمال اوراسیا قرار گرفته است.
این کشور با سه دریای خزر، دریای سیاه و بالتیک دارای مرز آبی می‌باشد.
این کشور حدود 17 میلیون کیلومتر وسعت دارد و به همین علت، عنوان پهناورترین کشور دنیا را به خود اختصاص داده است. با این وجود بیشتر مناطق کشور را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهد.
بخشی از کشور در آسیای شمالی و بخشی دیگر آن در اروپای شرقی قرار گرفته است.این کشور به عنوان پهناور ترین کشور جهان شناخته می‌شود و با 14 کشور آسیایی و اروپایی مرز مشترک دارد.
اگر چه زبان رسمی کشور روسی می‌باشد در برخی از قسمت های آن افراد به زبان ترکی صحبت می‌کنند.
در خصوص بهره گیری از زبان اول دنیا یعنی زبان انگلیسی باید گفت که عموما روس‌ها در معاملات و موارد مربوط به کسب و کار از زبان انگلیسی استفاده می‌ کنند.
بخش وسیعی از این کشور در مناطق سردسیر قرار دارد و همین امر کشاورزی در این کشور را تقریبا غیرممکن می‌کند.
این کشور ، کشوری بسیار صنعتی است و دارای صنعت، علم و فرهنگ بسیار پیشرفته‌ای می‌باشد.
پایتخت این کشور شهر “مسکو” است.
این شهر یکی از زیباترین و صنعتی‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.
شهر مسکو در بخش اروپایی این کشور قرار دارد و جمعیتی حدود 12 میلیون نفر دارد.
چشم انداز زندگی در در این کشور ممکن است به نظر در ابتدا دلهره آور باشد؛ اما زندگی در این کشور شگفت‌انگیز و منحصر به فرد است؛ اگر تا آخر با ما همراه باشید به طور کامل به این قضیه پی خواهید برد.

با پایتخت روسیه آشنا شوید


شهر مسکو به عنوان پایتخت کشور شناخته می‌شود. جالب است بدانید که مسکو به عنوان بزرگ‌ترین شهر قاره اروپا نیز شهرت دارد .هم‌اکنون بیش از ۱۵ میلیون نفر در این شهر جذاب سکونت دارند.
آب و هوا و امنیت بالا در این شهر باعث شده تا افراد زیادی آن را برای زندگی انتخاب کنند.
جاذبه‌های گردشگری شهر مسکو آن قدر زیاد است که این شهر را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کرده است.
میدان سرخ، کلیسای سنت باسیل، موزه هنر پوشکین، عمارت کوسکوا، فستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف از جمله جذابیت‌های شهر مسکو به شمار می‌روند.
بهار و تابستان به عنوان دو فصل بی‌نظیر برای تفریح و گردش در شهر مسکو شناخته می‌شوند.

  • مشاوره رایگان

    مشاوره تخصصی بگیرید

  • فرآیند پذیرش

    پشتیبانی از ابتدا

  • کلاس های آموزشی

    کلاس های آنلاین ما را آزمایش کنید

مشاوره رایگان

به صورت حضوری و غیر حضوری شما میتوانید از مشاورین ما مشورت های لازم را بدون توجه به منطقه جغرافیایی دریافت کنید و راه کار های مناسب ویزا دانشجویی را دریافت کنید شماره تماس : 02188709519

Awesome Image

فرآیند پذیرش

بعد از دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه مهاجرتی هرمس گروپ شما با ارسال فایل درخواست خود میتوانید مشاورین ما را در ادامه راه مطلع فرمایید تا آنها با شما در کمترین زمان تماس بگیرند

Awesome Image

کلاس های آموزشی

شما میتوانید بعد از پر کردن فرم درخواست با مشاورین ما جهت دریافت آموزش کلاس های مجازی درخواست داده تا بهترین زمان را به انتخاب شما برنامه ریزی کنند تا برای ادامه فرایند مهاجرت آمده شوید .

Awesome Image