هلند - هرمس گروپ

  • ویزا کاری
  • ویزا تحصیلات
  • سرمایه گذاری
  • ویزا ازدواج

اخذ ویزا کاری هلند

یافتن شغل در هلند به عنوان یک مهاجر ممکن است سخت باشد، اما غیر ممکن نیست. آسان‌ترین شهر برای مهاجرت و یافتن شغل، آمستردام است. این شهر با داشتن شرکت‌ ها و تجارت‌ های بین‌ المللی پررونق‌ همیشه به دنبال استخدام افراد متخصص خارجی است.
به خاطر داشته باشید که، ویزای کار هلند برای خارجی‌ ها تنها در صورتی صادر می‌شود که شهروند هلندی وجود نداشته باشد که بتواند شرایط شغلی را برآورده کند.

اخذ ویزا تحصیلات

هلند یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل بشمار می‌رود. زیرا هم می‌توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید و هم در مقاطع تحصیلی بالاتر از بورسیه‌ های تحصیلی برخوردار شوید.
همچنین اگر بواسطه تحصیل به این کشور مهاجرت نمایید، می‌توانید به راحتی درخواست ویزای همراه برای همسر و فرزندان‌ تان داشته باشید.
علاوه بر این‌ها بسیاری از برنامه‌ های مقطع دکتری در هلند به دلیل استخدام دانشجویان به عنوان محقق حرفه‌ای، رایگان است.

اخذ ویزا سرمایه گذاری

اخذ تابعیت و مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری برای کارآفرینان خارجی که آماده سرمایه گذاری در یک شرکت هلندی هستند امکان‌ پذیر است.
جدا از شرایط خاص سرمایه گذاری برای این نوع اجازه اقامت، متقاضی باید شرایط عمومی را نیز داشته باشد که برای افرادی که مایل به اقامت طولانی مدت در کشور هستند اعمال می شود.
سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری و زندگی در هلند هستند نیاز به اخذ مجوز اقامت مناسب دارند.
تنها پس از زندگی تحت این مجوز برای حداقل چند سال، متقاضیان می‌توانند برای شهروندی هلند درخواست دهند.
شرایط این نوع مجوز با شرایط مورد نیاز برای دریافت مجوز اقامت کاری متفاوت است و به توانایی متقاضی برای ارائه سرمایه گذاری قابل توجه و مرتبط اشاره دارد.
شرایطی که برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و در نهایت تابعیت از طریق سرمایه گذاری در هلند اعمال می‌شود به صورت زیر است:
حداقل مبلغ سرمایه گذاری: سرمایه گذاری در یک شرکت یا صندوق هلندی باید حداقل ۱,۲۵۰,۰۰۰ یورو باشد. امکان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای مقاصد خصوصی وجود ندارد.
سرمایه گذاری ارزشمند: کسب‌وکار یا سرمایه گذاری صندوق باید با اقتصاد هلند مرتبط باشد.این موضوع توسط آژانس تصدی بر اساس یک سیستم امتیازدهی ارزیابی خواهد شد.
سرمایه: سرمایهِ سرمایه گذاری شده باید به حساب بانکی یک بانک هلندی یا یک شعبه بانک خارجی واقع در هلند واریز شود. علاوه بر این، این سرمایه باید از راه‌های مشروع تولید شده باشد.
وضعیت متقاضی: متقاضی باید با شرایط عدم حضور غیرقانونی در کشور و یا عدم ارائه اطلاعات نادرست در درخواست مجوز اقامت قبلی مطابقت داشته باشد.

توریست به آفریقا

در هلند باید در یک مراسم مدنی (Civil marriage) ازدواج کنید تا رابطه شما با تبعه هلندی توسط قانون این کشور به رسمیت شناخته شود.
مدارکی که برای ازدواج باید ارائه دهید به ملیت شما بستگی دارد و شهرداری محل ازدواج شما می‌تواند به شما بگوید که به چه مدارکی نیاز دارید. همچنین شما باید به مدت ۳ سال با همسرتان زندگی مشرک داشته باشید و بعد از ۳ سال زندگی مشترک می‌توانید برای دریافت اقامت هلند اقدامات لازم را انجام دهید.

معرفی کشور هلند

طبق آمار سال ۲۰۲۲ این کشور پنجمین کشور شاد جهان است. اگر به فکر زندگی در این کشور هستید باید گفت که، روش‌ های مختلفی مانند تحصیل، کار، سرمایه‌ گذاری و… برای مهاجرت به هلند وجود دارد.
اما آسان‌ ترین روش‌ ورود به این کشور که در نهایت و از طریق کار پس از تحصیل می‌تواند منجر به اخذ اقامت شود، اخذ ویزای تحصیلی است. بسیاری از دانشگاه‌ های برتر این کشور کمک‌ های مالی و بورسیه‌ هایی را ارائه می‌ دهند که می‌توانند هزینه‌ های تحصیل را کاهش و یا به طور کامل پوشش دهند.
شما برای تامین مخارج ماهیانه خود در بدون اجاره خانه به حدود ۹۳۰ دلار در ماه نیاز دارید.
تقریباً ۹۵٪ از مردم محلی انگلیسی صحبت می‌ کنند که این موضوع زندگی، تحصیل و کار در این کشور را برای مهاجران بسیار راحت و خوشایند می‌کند.
این کشور به دروازه اروپا نیز معروف است زیرا امکان دسترسی به تمام شهرهای مهم و بزرگ اتحادیه اروپا در این کشور فراهم است.
روش‌ های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد که هر کدام شرایط و مزایای مختص به خود را دارند. دانستن این روش‌ ها می‌تواند در تصمیم‌ گیری افراد بسیار مفید واقع شود.

  • مشاوره رایگان

    مشاوره تخصصی بگیرید

  • فرآیند پذیرش

    پشتیبانی از ابتدا

  • کلاس های آموزشی

    کلاس های آنلاین ما را آزمایش کنید

مشاوره رایگان

به صورت حضوری و غیر حضوری شما میتوانید از مشاورین ما مشورت های لازم را بدون توجه به منطقه جغرافیایی دریافت کنید و راه کار های مناسب ویزا دانشجویی را دریافت کنید شماره تماس : 02188709519

Awesome Image

فرآیند پذیرش

بعد از دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه مهاجرتی هرمس گروپ شما با ارسال فایل درخواست خود میتوانید مشاورین ما را در ادامه راه مطلع فرمایید تا آنها با شما در کمترین زمان تماس بگیرند

Awesome Image

کلاس های آموزشی

شما میتوانید بعد از پر کردن فرم درخواست با مشاورین ما جهت دریافت آموزش کلاس های مجازی درخواست داده تا بهترین زمان را به انتخاب شما برنامه ریزی کنند تا برای ادامه فرایند مهاجرت آمده شوید .

Awesome Image